Stage op de Schakel - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Milou Eldik - WaarBenJij.nu Stage op de Schakel - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Milou Eldik - WaarBenJij.nu

Stage op de Schakel

Blijf op de hoogte en volg Milou

14 Oktober 2015 | Aruba, Aruba

Olllaaa!!

Vandaag was mijn eerste officiële stage dag op basisschool de Schakel. Ik heb aan groep 1/2 en groep 8 les gegeven. Het lesgeven is niet nieuw voor me maar wel het beperkte materiaal. En dan heeft onze school nog het meeste materiaal van het hele eiland. De kinderen spreken en verstaan allemaal Nederlands dit is erg fijn. We moesten om 7.30 aanwezig zijn en om 8 uur begon de eerste gymles. In de pauze moest ik 1 keer helpen bij pleinsport en dit was voetbal. Om 12 uur is mijn laatste les afgelopen en begint de evaluatie van de dag.

Op maandag hadden Danielle en ik een kennismakingsgesprek met onze stagebegeleiders. Ook kregen we een rondleiding door de school. Wat me meteen opviel was dat de klaslokalen vast zitten aan het schoolplein. Dus je hebt geen gangen of een aula waar je elkaar kan zien. En de lerarenkamer bevind zich in de bibliotheek dat is ook wel grappig. Het lijkt nu allemaal heel vreemd maar het is juist heel mooi en kleurrijk. De foto's volgen nog.

Op zaterdag zijn we met de buren en nog een paar meiden wezen uiteten bij de Italiaan. En daar heb ik heerlijk pizza besteld. Dus Fenno ik heb me aan het receptenboekje gehouden. Ernaar zijn we door gegaan en belande we een tent waar je kon karaoke. Hier heb ik niet aan mee gedaan aangezien iedereen vind dat ik niet kan zingen! Misschien ooit met een wijntje meer op haha.

Ook hebben we onze auto ingeruild voor een andere auto. Dit is een automaat met airco en een radiospeler voor de zelfde prijs. Dus wat willen we nog meer? Heerlijk dat stage is begonnen nu kan ik mijn opdrachten gaan maken en heb ik een beetje ritme hihi.

Tot snel weer!

kusssjes


  • 14 Oktober 2015 - 09:48

    Eny:

    Hoi Milou

    Eindelijk aan de slag. Leuk om te horen dat het daar zo anders is als bij ons. En minder materialen daar heb jij wel een oplossing voor. Ben je creatief genoeg voor.

    Het eerste recept is dus genuttigd uit het boekje. Pizza bij de Italiaan. Hebben we toch niet voor niets al de moeite gedaan voor het receptenboekje.

    Fijn dat jullie nu andere auto hebben.

    Meiske geniet ervan.
    Liefs mama

  • 14 Oktober 2015 - 16:14

    Oma Mill:

    Hoi Milou ,

    Ik netje verslag met mama samen gelezen. Ik zie dat je het goed naar de zin hebt.

    Veel succes met je stage. En nog veel strand en uitgaans plezier.

    Groetjes Oma Mill

  • 14 Oktober 2015 - 17:06

    Carly:

    Heey Miloutje!

    Super leuk wat je daar allemaal mee maakt!
    Je ziet er ook erg blij uit, goed om te zien.
    En wij hier maar bibberen van de kou...
    Milou, geniet van alles en iedereen om je heen, maak er een mooie tijd van!
    lieve groetjes van ons allemaalxxxx

  • 14 Oktober 2015 - 19:46

    Saskia:

    Ha Milou,

    Lekker dat je begonnen met met stage, je hebt dan inderdaad een ritme.
    Je hebt al veel leuke dingen gedaan. Dan is aan de slag gaan ook wel lekker.
    Zag er goed uit de opstelling in de gymzaal. Had jij dat gedaan?
    Een auto met airco is daar waar lekker.
    Succes met stage.
    Kijk uit naar je nieuwe verslag.

    Lieve groetjes,
    Sas.

  • 14 Oktober 2015 - 20:58

    Jileskes :

    Hey miloutje,

    Alles goed lekker gegeten? Goei receptje van mij hè.
    Hier alles goed ik heb de eerste trap week achter de rug.
    Ik heb op alle vakken goed gescoord. Zondag nog naar festyland geweest was erg leuk.
    Groetjes Fenno.

    Ha Milou al aardig je weg gevonden als ik al die berichten zie, super meid daar doe je het voor. Hier in Volkel alles palletie Festyland was weer super gezellig heb er nog last van! Je wordt ouder papa zeggen de boys! Tot de volgende keer gr "Ome" Jan

  • 15 Oktober 2015 - 14:36

    Ted:

    Hallo Meiske

    leuk om te horen dat het zo goed gaat,
    fijn auto met automaat he zeg dat nou ook eens tegen mamma
    leuke school zo te horen
    geniet er maar lekker van heb je dik en dik verdient
    Saluti Pappa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Actief sinds 30 Sept. 2015
Verslag gelezen: 368
Totaal aantal bezoekers 10188

Voorgaande reizen:

25 April 2016 - 25 April 2016

De laatste

01 Oktober 2015 - 09 Februari 2016

Arubaaa

Landen bezocht: