Weekend! - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Milou Eldik - WaarBenJij.nu Weekend! - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Milou Eldik - WaarBenJij.nu

Weekend!

Door: Milou

Blijf op de hoogte en volg Milou

18 Oktober 2015 | Aruba, Aruba

Hoooiii lieve mensjes in het koude Nederland!

Mijn eerste week stage zit er op. En wat ben ik blij dat ik op deze school gymles mag geven. Wat een top school! De kinderen zijn allemaal erg lief en willen graag gymmen. Ook de collega's zijn top ze geven je echt het gevoel dat je er bij hoort.

Het was dus een super week! Mijn week rooster ziet er als volgt uit.
Maandag: Vrij
Dinsdag: Gymles geven van 08.00 tot 13.00
Woensdag: Time 2 play van 13.00 tot 17.30
Donderdag: Gymles geven van 08.00 tot 13.00
Vrijdag: Time 2 play van 13.00 tot 17.00
Weekend vrijjjj!!!
Best aardig rooster toch?

Het weekend was weer goed. Vrijdag zijn we gestart met een oer Hollands vriendje. Namelijk friet sate en een bami schijf met mayo. Heeerlijk was het dank je wel voor dit recept ome Jan en Bodie. En toen zijn we in de avond lekker gaan stappen. Toevallig kwam ik in de upstairs familie tegen uit Mill. Dit was erg gezellig!

Zaterdag morgen zijn we eerst naar Oranjestad gegaan. Je zou denken dat het heel groot is maar dat is dus niet waar. Eigenlijk is het een grote straat met winkeltjes. Het is wel heel gezellig en ik denk dat we daar nog wel een keer gaan lunchen of uiteten. In de middag zijn we lekker aan het strand gaan liggen samen met de buurtjes. Het strand waar we waren is het Moomba strand een daar zijn de ligbedjes gratis. Dus dat moeten we hebben om geld te besparen voor te stappen!!!!
Bij het strand zijn ook veel hotels met lekkere zwembaden. Ze zijn alleen zo stom om er geen hekken omheen te plaatsen. Dit betekend dus gratis zwemmen en even lekker geen zout water om je heen.
Voor het avond eten moest ik nog even wat sla halen en kwam ik Tonny weer tegen. Het is raar om ze in Aruba tegen te komen tijdens het winkelen. Maar wel heel gezellig en we gaan nog een keer een drankje doen. Als ze nog niet naar huis zijn. 's Avonds weer lekker wezen stappen en genoten van alle drankjes en dansjes.

Vandaag lekker een chill dagje. Beetje aan het zwembad liggen en de was bij werken. Ook even geskypt met familie van Eldik die lekker bij Kappadokya aan het eten waren. Vanavond gaan we niks meer doen ik denk lekker een filmpje kijken.

De groetjes van uit het zonnnige ARUBAAA!!


  • 19 Oktober 2015 - 11:56

    Sophie :

    Ohh dat klinkt weer als n leuke week Milowww! Hmm lekker genieten hoor en met frietje SATE al helemaal!
    Fijn dat de kindjes zo leuk zijn en goed meedoen, dat maakt het ook een stuk leuker voor jullie natuurlijk!
    Veel success aankomende week!
    Liefs, Sophie

  • 19 Oktober 2015 - 15:04

    Resi:

    Wat fijn dat het zo goed gaat op school. Kun je eindelijk iets met de kinderen doen! En les krijgen van zo'n leuke nederlandse juf is natuurlijk heel speciaal want jij weet altijd wel iets leuks te bedenken.
    Was wel lachen gisteren bij Kapadokya toen je met ons aan het skypen was - ik geloof dat je ook de hele family van Kap gesproken hebt ? Oma was ook super blij dat zij je even kon zien en snapt nog niet hoe dit allemaal mogelijk is, ja ja de techniek van tegenwoordig....
    Maar ja , de frietjes bij jullie zien er ook lekker uit en ik geloof dat het wel goed zit met stappen en relaxen! Blijven genieten en tot de volgende keer! groetjes de eldikjes

  • 19 Oktober 2015 - 18:59

    Eny:

    He meisje.

    Fijn dat je het zo goed naar de zin hebt op stage, en rooster is zeker relaxt.

    Ik zie dat je al twee recepten heb opgevolgd uit het receptenboekje!
    Nu de andere nog gaan proberen kost denk ik wel wat meer tijd.

  • 21 Oktober 2015 - 17:26

    Hans:

    Hey Milou, wat goed om te horen dat je je draai helemaal gevonden hebt. Lijkt me ook niet zo moeilijk als ik hoor wat er allemaal te doen is. Past wel een beetje in je straatje. Prima school, leuke collega's , een thuisgevoel, lekker chillen op een strandje en natuurlijk lekker eten. Kan niet beter. Kijk alweer uit naar je volgende update!
    We laten ons verrassen!
    Wat doe je vooral zo op school, lijkt het veel op het Nederlandse les geven, zijn de kinderen relaxter als hier of zitten ze daar ook allemaal op de smartphone?
    Heel veel groetjes ,
    Je buurman Bans

  • 23 Oktober 2015 - 21:56

    Saskia:

    Hey Milou, beetje erg late reactie van mij. Fijn dat de stage zo leuk is.
    Ook genoeg tijd om schoolwerk

  • 23 Oktober 2015 - 22:00

    Saskia:

    Heb ik weer, is de helft weg van wat ik geschreven heb.
    Had nog geschreven: ook genoeg tijd voor je schoolwerk

  • 27 Oktober 2015 - 08:39

    Ted:

    Hallo Milou

    hoe gaat het alles oke weer met de auto is alles weer gemaakt.
    groetjes van de Zwoeger uit Heijen

  • 02 November 2015 - 13:56

    Yvonne Litjens:

    Hé Milou,
    Wat leuk om te lezen dat je het zo goed naar je zin hebt in Aruba! En een relaxed rooster tot nu toe, toch?
    Geniet er maar lekker van! We blijven je volgen:-)
    Groetjes,
    De buurtjes uit Boxmeer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Actief sinds 30 Sept. 2015
Verslag gelezen: 431
Totaal aantal bezoekers 10200

Voorgaande reizen:

25 April 2016 - 25 April 2016

De laatste

01 Oktober 2015 - 09 Februari 2016

Arubaaa

Landen bezocht: