Gelukkig 2016! - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Milou Eldik - WaarBenJij.nu Gelukkig 2016! - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Milou Eldik - WaarBenJij.nu

Gelukkig 2016!

Door: Milou

Blijf op de hoogte en volg Milou

04 Januari 2016 | Aruba, Aruba

Halloo lieve lezers,

De beste wensen in 2016, dat het voor iedereen een top jaar mag worden!
Ik heb dit jaar natuurlijk de feestdagen niet thuis gevierd maar op het prachtige eiland Aruba.
Het is een raar gevoel om kerst te vieren in de zon, de kerstboom past daar niet bij, de gezellige kaarsjes passen daar niet bij, wat wel heeel mooi is zijn de lichtjes. Daar zijn de Arubanen goed in, ze versieren elke rotonden met kerstversiering. Het is om 7 uur pikken donker en deze lichtjes geven dus kleur aan het eiland.
Op kerstavond zijn we heerlijk gaan uiteten bij Aruba Ville. Ik ben nog nooit zo veel geld kwijt geweest aan eten. Het was een rip uit mijn lijf. Maar de gezelligheid was wel goed!
Op eerste kerstdag gingen we lekker bij de buurtjes thuis eten. Iedereen had zo zijn eigen gang. Ik had samen met Lexa en Michelle het hoofdgerecht. Maaike, Shirley en Bas hadden het nagerecht, overheerlijke witte chocolade cheescake! En Mariska, Klarieke en Liesje hadden het voorgerecht. Zo had iedereen dus wat te doen.
Helaas was de zon nergens te bekennen en viel de regen met grote druppels uit de lucht. Hierdoor gingen we gezellig met z'n negenen binnen eten. Erg knus maar wel gezellig.
Op tweede kerstdag hielde we met z'n vieren een uitgebreide brunch/lunch. Heeerlijk was het, dit kwam door de afgebakken broodjes en zelfgemaakte croissantjes van Michelle. We hadden nog zo veel eten over van eerste kerstdag dat we alles op hebben gebakken en die gezellig mee wilde eten kon mee eten!
Het was een top kerst!

Met oud en nieuw was het enige verschil dat ik het vierde in een korte broek met een topje en op het STRAND. Eerst gingen we gezellig samen eten en opmaken. Rond een uur of 9/ half 10 kwam iedereen bij ons chillen. We hebben lekker een paar wijntjes gedronken en natuurlijk niet te vergeten OLIBOLLEN gegeten. Ze waren mega lekker!!!
's Avonds gingen we met de taxi naar Moomba, daar was het grote feest. We stonden lekker te dansen tot dat ik ineens iemand bekends zag en dat was Dirk Kuyt. Jemig hier moest ik mee op de foto en ja hoor dit is me gelukt. JIEHAAAAA.
Het aftellen van de laatste secondes van het jaar vond plaatst op het strand. Toen het 00.00u was kwamen er verschillende knallen te voorschijn. Dit deden ze van af een bootje op de zee. Ik heb nog nooit zo veel en mooi vuurwerk gezien. Toen dat eenmaal voorbij was gingen we lekker door met dansen. En ja Dirkie liep de hele tijd nog rond bij Moomba op zijn blote voeten.
Het was rond 3 uur afgelopen en toen zijn we gaan lopen richting een hotel met een bubbelbad. Hier zijn we lekker in gaan zitten tot dat we er uitgestuurd werden. Wij met natte billen de taxi in en naar huis.
Wat een top avond was dit!

De dagen de voor en er naar heb ik me nog goed vermaakt en helaas komt er bijna een einde aan mijn vakantie. Dan mag ik weer gaan ploegen op stage. Hier heb ik eigenlijk wel zin in!

Ohja wat ook erg leuk was op eerste kerstdag, was het bezoekje aan de eerste hulp. Voor mijn ingegroeide teen nagel, die ondertussen zo erg ontstoken was dat ik geen dichten schoenen meer aan kon. Aruba wat heb je een leuk ziekenhuis. AHUUM. Er zat geen systeem in en geen tempo. Maar het grote voordeel is dat ik nu weer normaal mijn schoenen aan kan en geen pijn meer heb. Omdat ze een stuk nagel hebben verwijderd. Leuke info....

Maar bij de foto's kun je goed zien waar ik allemaal geweest ben.
Ik heb namelijk nog een keer gedoken en ohja ik heb mee gelopen aan de eerste carnavals tocht van het jaar. Zooo vet was het, maar wel mega heeet!
OMG nog 4 en halve week stage en ik ben weer thuis. OMG gaat snel!!!

Veeel lies Milou

  • 04 Januari 2016 - 14:11

    Yvonne Litjens:

    Milou, jij ook de beste wensen voor 2016! Geniet nog even lekker van de laatste maand in Aruba!
    Groetjes,
    De buurtjes uit Boxmeer.

  • 05 Januari 2016 - 11:13

    Ted:

    Hallo Milou
    geweldig verslag van je kerst en oud en Nieuw
    geniet er nog maar lekker van deze laatste weken op Aruba
    erg mooie foto's heb je gemaakt.
    ik zie alleen geen foto van het vuurwerk
    Saluti Pappa

  • 05 Januari 2016 - 21:40

    Hans:

    Hey Milou,
    wat een prachtig verslag van een jaarwisseling in het verre Aruba!
    Leuk jou te zien flaneren op de foto's op het strand te samen met je vriendinnen!
    Geniet er nog maar even flink van, het is zo over en dan moet je terug naar het koude kikkerland.
    Heel veel groetjes van Carly en Bans

  • 05 Januari 2016 - 21:49

    Sophie:

    Heee neger!!
    Sooooooww wat een kleurtje op die fotos.. ik zou wel willen ruilen! Maar jij vast niet hihi.
    Toppie dat je de feestdagen lekker hebt gevierd met zn alle, wel gek op t strand lijkt me..
    Inderdaad hele leuke info van je teen hahaha fijne foto's ook.. maar goed wel fijn dat t nu eindelijk opgelost is en geen pijn meer doet. Zo kan je nog lekker duiken en zwemmen en genietennnnn :)
    Dat ga je vast en zeker doen met de bijnaaaa laatste lootjes!
    Heeel veel succes en plezier nog! Tot over een maandje!!
    Liefssss xxxxxx plop

  • 06 Januari 2016 - 14:37

    Eny:

    He lieverd.

    Wat maak je toch een hoop leuke en gezellige dingen mee
    Mooie foto's heerlijk om te zien dat je zo geniet met je lieve vriendinnen.
    Nu nog paar weekjes stage dus weer even zwoegen hm hm
    Nog een fijne tijd meiske geniet ervan.

    Liefs mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Actief sinds 30 Sept. 2015
Verslag gelezen: 332
Totaal aantal bezoekers 10192

Voorgaande reizen:

25 April 2016 - 25 April 2016

De laatste

01 Oktober 2015 - 09 Februari 2016

Arubaaa

Landen bezocht: