De laatste - Reisverslagen van Milou van Eldik - WaarBenJij.nu De laatste - Reisverslagen van Milou van Eldik - WaarBenJij.nu
De laatste

Heee allemaal,

Jaa hoor daar is dan mijn laatste verhaal over Aruba. Morgen is het zo ver dag vlieg ik terug naar Nederland. Het is een dubbel gevoel, van de ene kant wil ik super graag naar huis. Dan kan ik weer iedereen zien en aan de andere kant denk ik het leven her is zo veel leuker.
Maar ik ben al ingecheckt dus ik kan niet meeer terug.

Vandaag zijn Luuk, Sander en ik naar de spa geweest. dit was het kado voor Luuk zijn verjaardag. Erg leuk en gezellig was het. om 11 uur hadden we onze massage en lagen we kaar op de tafel. de rest van de dag kon je gewoon gebruik maken van saunaen stoomruimte. verder mocht je overal zwemmen en zo.

Zaterdag zijn we met een grote groep in een bus gegaan en toen zijn we lekker gaan partyen. het was echt gaaf zeg! ik vind de kleine barretjes toch leuker dan de grote Gusto om in te dansen.

Verder was het een leuke stage week. maandag had ik mijn eindbeoordeling en die was super goed. ik kreeg een 8.5 zooo happy.
Nu nog in het vleigtuig stappen en naar huis. nee ik was dik tevreden over de eind punt. meestal lijken ze oud en nors
hahah

Vrijdag was er een big sportdag wat de jongens organiseerde. ze moehten zlelf niet echt iets doen. ik stond bij trefbal midden in 2 aircos zoo koud af en toe haha.

Morgen gaat het dan gebeuren, ik wens me zelf heel vee l succens met vliegen. Tos snel allemal!

Recente Reisverslagen:

25 April 2016

Laaste dag
Milou

Actief sinds 30 Sept. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 10190

Voorgaande reizen:

25 April 2016 - 25 April 2016

De laatste

01 Oktober 2015 - 09 Februari 2016

Arubaaa

Landen bezocht: