Langer op Aruba... - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Milou Eldik - WaarBenJij.nu Langer op Aruba... - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Milou Eldik - WaarBenJij.nu

Langer op Aruba...

Door: Milou

Blijf op de hoogte en volg Milou

09 Februari 2016 | Aruba, Aruba

Halloo allemaal!!

Even een berichtje van uit Aruba. Ik heb ondertussen namelijk al weer veel leuke dingen mogen doen. Maar ook ben ik bezig geweest met dingen regelen om langer te blijven op dit prachtige eiland. Mijn stagebegeleider vroeg namelijk of ik langer wilde blijven en dat leek mij wel een leuk idee. Gelukkig vonden papa en mama dit ook een goed idee en werd dit fantastische idee ook echt werkelijkheid.
Mijn nieuwe terug vlucht naar Nederland is 25 april. Dat duurt nog wel even en ik kan dus nog heeerlijk genieten.

Ik kreeg afgelopen zaterdag super nieuws. Ik krijg bezoek op Aruba namelijk mijn ouders komen! Ze blijven gewoon 2 weken jippie. Ze mogen van mij er nu al zijn. Dan kan ik het hele eiland laten zien.

Verder heb ik hier natuurlijk ook Carnaval gevierd samen met verschillende meiden. Het was zo leuk! We liepen mee met T.O.B dat is een carnavals groep. Iedereen die daar lid van was liep mee en we hadden allemaal het zelfde pakje. We liepen 3 parades mee waarvan 1 in de avond was en 2 overdag.
Overdag is best pittig want de zon schijnt non stop, dit betekend zweten!! Maar gelukkig deed iedereen dit dus ik viel niet op haha.
Het pakje is super mooi het heeft de kleuren zilver, groen en paars! Bij de foto's kun je dat zien.
Elke parade was het dansen op de muziek en lekker onbeperkt drankjes drinken. Aan het eind van elke tocht had je wel pijnlijke voeten hoor! Elke tocht duurde namelijk wel 6 uur en dan in de hete zon op sandaaltjes.

Verder heb ik mijn duik PADI gehaald en mag ik nu officeel duiken tot en met 18 meter diep. Dit is natuurlijk niet mega diep maar dit vind ik al cool genoeg. Weet je wat stom was ik en Maaike wilde zo graag een schildpad zien met het duiken. Dus bij de laatste duik hadden we echt hoop om die te zien. Er doken toen ook andere mensen voor een ander diploma. Hun doken tot maximaal 10 meter diep en wij gingen naar 18 meter diep. En ja hoor hun zien een schildpad en wij niet. Dit was zooooo balen, maar ik ga met Lysanne een keer duiken in een ander gedeelte waar meer kans is om schildpadden te zien. Nu al zin in!

De laatste dag voor de carnaval vakantie was er ook carnaval op school. Hier moesten ook alle stagiaires mee helpen. Mijn taak was eerst de onderbouw groepen schminken. Ze konden kiezen uit een katje, clowntje, sterretje of piraat. De meest simpele dingen want die kon ik ook echt maken. En in de middag deden we een dans uitvoeren op het podium en alle kinderen van de school deden mee. Zo cool gezicht! In de gymlessen hadden we dit al met de klassen geoefend dus ze kende het dansje al, maar het lukt ook nog echt. Super gaaf!

Veder heb ik een nieuwe sport ontdekt namelijk Beachtennis. Zoooo cool lekker in het zand rennen voor de bal. Helemaal mijn ding en ik ga zaterdag met Myrthe voor het eerst mee doen met een toernooi. Nou we gaan het zien of we dit kunnen! Ook ben ik gaan kijken voor baantjes en heb ik gesolliciteerd bij een bedrijf dat zwemlessen geeft. Hier ga ik toevallig vandaag mee helpen. Spannend!!! Ook heb ik een vast oppas adres gevonden. Super leuk allemaal.

Gister heb ik samen met de jongens een To Do List gemaakt. Met wat we nog allemaal willen doen. Natuurlijk heb ik al veel gedaan maar er zijn dingen die ik nog niet gezien heb of gedaan. Dus dat gaan we nog maar is even doen. Ik heb nu toch vakantie!!!

Heeeel veel groetjes en liefde van uit Aruba en tot snel!




  • 09 Februari 2016 - 20:33

    Yvonne Litjens:

    He Milou,
    Super dat je er nog een tijdje aan kan plakken op Aruba! Geniet er nog maar lekker van, zeker als pap en mam komen.
    Groetjes van ons allen,
    Familie Litjens

  • 10 Februari 2016 - 23:30

    Carly Hans Sophie:

    Hoi Milou,
    Wat heb je een mooi verhaal; mooiste tot nu toe!

    Wat een prachtige tijd heb je daar meisje en wat voel jij je daar thuis!
    We hebben je wel gemist hier met de carnaval...ha!
    Maar met zo'n pakje had je hier longontsteking gekregen, het heeft hier geplenst van de regen maar dat zul jij wel niet gemist hebben, hi hi.
    Nu er naar toe leven dat Ted en Eny komen, geweldig he!!
    Volgens mij hebben ze er super veel zin in!

    Lieve groetjes, Hans Carly en je plop

  • 11 Februari 2016 - 08:14

    Ted:

    Hallo Meiske
    we zijn de dagen aan het aftellen om naar Aruba te komen
    hier verder alles goed leuke carnaval gehad met mijn vriend Hans samen naar de Metworst
    was een gave feestdag

    knuffel en tot gauw liefs Pappa

  • 11 Februari 2016 - 12:32

    Eny:

    Hoi meiske,
    Wat heb je weer een hoop meegemaakt. Knap van je dat je je padi hebt gehaald.

    We hebben jou en je vriendinnen wel gemist met de carnaval. Het was erg rustig in huize van Eldik.
    Jij hebt mooie carnaval gehad zo te zien. Super leuk de pakjes.

    Veel succes met het tennistoernooi. (Dit gaat wel lukken al is het maar de lol) .

    Tot gauw meiske kan ik je weer heerlijk knuffelen en vast houden.
    We hebben er zin in papa en ik.

    Dikke kus love you. Mama

  • 20 Februari 2016 - 08:28

    Saskia:

    Ha Milou,

    Leuk om weer eens te lezen wat je allemaal doet en meemaakt in Aruba.
    Proficiat met je duikbrevet, knap hoor.
    Wat zag je er mooi uit met carnaval.
    En dan als klap op de vuurpijl komen papa en mama ook nog naar je toe. Geweldig!!
    Hartstikke leuk voor jullie alle drie, wordt genieten. Ga maar alvast mooie uitstapjes plannen.

    Liefs Sas

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Actief sinds 30 Sept. 2015
Verslag gelezen: 452
Totaal aantal bezoekers 10194

Voorgaande reizen:

25 April 2016 - 25 April 2016

De laatste

01 Oktober 2015 - 09 Februari 2016

Arubaaa

Landen bezocht: