Avonturen - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Milou Eldik - WaarBenJij.nu Avonturen - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Milou Eldik - WaarBenJij.nu

Avonturen

Blijf op de hoogte en volg Milou

02 November 2015 | Aruba, Aruba

Hoii allemaal!!

Even een verslagje uit Aruba, is toch al weer 2 weken geleden. Hier is in de tussentijd niet veel veranderd. Wel heb ik natuurlijk leuke dingen gedaan, maar stage blijft het zelfde.

Op stage was het afgelopen week HAPPY HALLOWEEN. Dit heb ik samen met mijn stagebegeleider georganiseerd. De kinderen mochten dan pompoen zoeken en deze beschilderen. Op woensdag hadden we soep dag en gingen we dus pompoenensoep maken. Erg lekker! Veder stonden alle spellen in het teken van Halloween. Het was een top week bij time 2 play alle kinderen vonden het zo leuk. Dit gaf me een goed gevoel.

Vorige week zondag leek het hele eiland ineens op Nederland. Het viel met bakken uit de lucht. Ik heb de hele dag binnen gezeten en gewerkt aan school. Dit was zo saai maar ook wel heel apart om mee te maken.
Van af toen dacht ik ohja we zitten in het regen seizoen dus dit kan vaker gebeuren. En ja hoor vanmorgen was het weer aan het regenen. Het miezert dan niet maar het regent dan mega hard. En we hadden onze auto door pech even omgeruild met een dikke JEEP. Dus de hele auto was nat want er zitten geen ramen in de auto. Als ik in die auto rij voel ik me net z'n stoere chick haha. De auto die wij huren heeft helaas wat kuren de afgelopen tijd. Maar aanstaande woensdag moet hij helemaal gemaakt zijn en kunnen we weer lekker crossen op de weg.

Veder wen ik steeds meer aan het leven hier op Aruba. Wat ik echt het allerfijnste vind aan Aruba is het weer. Je eet elke avond buiten, je zit veel buiten bij de buren of voor je eigen appartement en dat je overal strand hebt is natuurlijk ook heel fijn! Zo als afgelopen zaterdag zijn we eerst naar Oranjestad gegaan om bij het reisbureau te kijken voor een leuke reis naar Cuba in de kerstvakantie. En er naar heb je dan nog genoeg tijd om de hele dag aan het strand te liggen. We gingen toen naar Arashi beach en hier kun je heel mooi snorkelen. Je ziet zo veel visjes en zeesterren.

Veder zit hier een hele goede Chinees met de naam Yami Yami hier hebben we vrijdag Sushi gehaald en zaterdag Chinees. Het was een weekend waar we geen zin hadden in koken. Aankomende week weer veel zelf koken. Ik ben ook met een buurmeisje begonnen met rennen, je hebt op 10 minuten afstand van ons appartement een parkje waar je goed kan rennen. We proberen 3 keer in de week te gaan zo dat we een beetje op gewicht blijven haha. Je hebt op Aruba ook Beachtennis dit doet bijna iedereen hier op Aquazul dus dit wil ik ook een keer gaan proberen.

Aankomende week is er op stage van alles te doen. Woensdag is het crea dag en moeten we een dansje doen met alle kinderen. En donderdagavond is de avond van het boek. Hier moeten we in pyjama heen, maar je mag niet in korte broek met een hemt. Tja ik heb geen hele dikke pyjama mee vanuit Nederland dus ik moet maar improviseren. Komt vast goed!

Ik heb me voor iets heel vets ingeschreven namelijk voor de Arubaanse carnaval. Dit zijn vier tochten waar je aan mee moet doen waarvan 2 tochten je een aangemeten pak krijgt. Je krijgt het natuurlijk niet want je betaald er ook dik voor maar het is echt z'n pak met veren en belletjes. De andere 2 tochten zijn met lichten dit schijnt ook mega vet te zijn. Drank en eten is bij alle 4 de tochten inbegrepen dus dat is wel handig. Alleen de laatste tocht is op 7 februari en 8 februari vliegen we naar huis. Dus dat wordt lachten denk ik! Ik kijk er nu al naar uit om lekker met mijn heupen en borsten te shaken. Nee ik moet denk nog veel gaan oefenen om echt als een Arubaanse vrouw te dansen.

Ik voeg nog een paar foto's toe aan dit verslag. Zo heb je een beetje een beeld van mijn afgelopen 2 weken.

Liefs en veel kusjes van uit Aruba.

  • 02 November 2015 - 23:37

    Eny:


    He Milou,

    Leuk om via je blog weer wat te horen. Je hebt weer veel leuke dingen mee gemaakt.

    Ja af en toe een buitje kan geen kwaad toch blijf je toch een beetje aan Nederland denken.
    Jullie hebben wel pech met de auto zeg, hopelijk word hij nu goed gemaakt! Maak eens een stoere foto van je in de jeep.

    Kei vet dat je mee gaat doen aan het carnaval. Ik ben benieuwd naar je outfit.

    Hier gaat het allemaal zijn gangetje.

    Veel liefs en dikke knuffel van je moedertje. Xxxxx

  • 03 November 2015 - 22:26

    Saskia:

    Ha Milou,

    Klinkt wederom goed wat je allemaal mee maakt en doet.
    Lekker, ben je al in Aruba en dan ga je nog eens op vakantie.
    Slechter kun je het niet hebben

  • 03 November 2015 - 22:29

    Saskia:

    Leuk om weer wat van je gelezen te hebben.
    Kijk uit naar je volgende stukje.
    Doeidoei, liefs Sas

  • 03 November 2015 - 23:14

    Carly:

    Hoi Miloetje,

    Super gaaf zeg wat jij daar allemaal doet en meemaakt!
    Ben je trouwens van plan om alle auto's daar uit te proberen...ha!
    Ik heb de indruk dat je het daar goed naar de zin hebt, fijn Milou!
    Geniet er maar goed van en pluk de dag.
    Ik moest zo lachen met het pakje voor de carnaval, hi hi als je het maar uit trekt als je het vliegtuig in gaat....
    Zou je meemaken dat je het nog aan hebt als je carnavals dinsdag uit het vliegtuig komt....maak je wel de blitzzzz hier in Cuuuk, ha!
    Lieve groetjes,
    Carly.

  • 03 November 2015 - 23:20

    Sophie:

    Coooooool milow!!
    Klinkt leuk zeg.. Leuke dingen alweer meegemaakt!
    Fijn dat je al aan het wennen bent.
    Doe nog maar lekker genieten en ik weet zeker dat jij kunt shaken met je billuhhhh haha!
    Leuk dat je daar ook carnaval kan vieren en hoe.. daar vermaak jij je wel!
    Nog heel veel plezier en liefsss van plop

  • 04 November 2015 - 09:04

    Jileskes:

    Hoi Milou
    Pompoensoep kan ik niet (geloven) zeggen dat het lekker is. Ga maar gewoon weer een lekker frietje eten !!! Groetjes Bodie
    Nou het klinkt allemaal heel goed over wat je allemaal meemaakt. Leuk en lekker genieten en zo'n stage willen de jongens ook wel later!!
    We blijven het natuurlijk goed volgen wat je daar uitspookt, ha ha

    Groeten de jileskes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Actief sinds 30 Sept. 2015
Verslag gelezen: 366
Totaal aantal bezoekers 10193

Voorgaande reizen:

25 April 2016 - 25 April 2016

De laatste

01 Oktober 2015 - 09 Februari 2016

Arubaaa

Landen bezocht: