Genieten op Aruba - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Milou Eldik - WaarBenJij.nu Genieten op Aruba - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Milou Eldik - WaarBenJij.nu

Genieten op Aruba

Door: Milou

Blijf op de hoogte en volg Milou

10 Oktober 2015 | Aruba, Aruba

Hee hee,

Hier weer een berichtje vanuit het bewolkte Aruba. Gister hebben we een beetje regen gehad. Maar de regen was dan wel gewoon heet dus zo erg is dat ook weer niet.

Woensdag zijn we met z'n alle naar de dierentuin geweest. Dit was erg leuk om te zien. Er waren verschillende dieren die in Nederland op de kinderboerderij horen. Zoals konijnen, koeien, geiten, honden en paarden. Wat wel heel erg leuk was dat je de beesten mocht voeren. Er waren ook veel apen die mocht je alleen niet voeren. Veder is er 1 grote kangoeroe alleen die slaapt de hele dag dus die is saai.
De dierentuin was erg leuk om gezien te hebben omdat het zo anders is dan in Nederland.

Donderdag hebben we een dagje in de auto rond getourt en het eiland verkend. We hebben vaak een rondje gereden en dat we niet wisten waar we waren. De auto is ook erg top haha. Ik kwam stil te staan op een grote bult en moest dus helling trekken. Helaas is dit niet te doen met onze auto en kwam ik dus geen meter voor uit. En ging ik achteruit bijna tegen een andere auto aan. Gelukkig ging die voor ons iets achter uit maar de rest was niet zo geduldig en haalde ons in van rechts en links. Uiteindelijk heb ik de auto naar achter laten lopen en ben ik een zijweg ingeschoten. We hebben het overleeft zonder schade!

Vrijdag zijn we met de buren op de boot gegaan en hebben heerlijk genoten van zon zee en drank haha. Op de boot was drinken gratis en kregen we ook eten. Verse watermeloen, ananas en raps met kip en tonijn. Dus we kwamen niks te kort. De boot is twee keer gestopt om te snorkelen. Eerst in ondiep water en later in diep water. Ik heb zooo veel vissen gezien echt erg mooi. Op de boot was ook erg leuke muziek en konden we dus een goed feestje bouwen. We hebben er na nog heerlijk aan het strand gelegen en zijn rond 6 uur naar huis gegaan.
Om pannenkoeken te gaan eten jum jum.
In de avond gingen we lekker stappen met z'n alle. Eerst naar een strand tent en toen door naar Gusto. We wilde ook nog naar The Mill maar die was niet open er stond politie. Dus toen maar na huis gegaan!

Terwijl ik vandaag aan het Skype was met thuis had ik bezoek van een kleine papegaai. Die bijna op mijn schoot kwam haha.

Tot snel allemaaaal

• 11 Oktober 2015 - 01:13

Hans Baltussen:

Hey Milou,
    wat goed om te horen dat je zoveel plezier hebt in het hete Aruba!
    Heerlijk zo'n weekje om te boel te verkennen. De stranden, de kroegjes en vooral de mensen daar!
    Blijf genieten en we vinden het superleuk je verslagen te lezen.
    We kijken uit naar de volgende
    Groetjes van ons allemaal!

• 11 Oktober 2015 - 10:29

Eny:

He Milou,
    Heerlijk dat je zo aan het genieten. Je hebt al veel gezien en gedaan. Toppie.
    Mooie foto's. Leuk dat jullie al wat vriendinnen hebben. Maandag veel succes met je eerste stage dag. Nog lekker dagje chillen vandaag.

Liefs mama

• 12 Oktober 2015 - 23:15

Jileskes:

Hoi milou,
    Mooie foto's!!
    Fijn dat je al wat leuke dingen hebt gedaan.
    Fijne werkdag gehad? Leuke school?
    We hebben een leuk festyland weekend gehad met z'n allen!