Eerste dagen in Arubaaa. - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Milou Eldik - WaarBenJij.nu Eerste dagen in Arubaaa. - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Milou Eldik - WaarBenJij.nu

Eerste dagen in Arubaaa.

Blijf op de hoogte en volg Milou

05 Oktober 2015 | Aruba, Aruba

Hallooo allemaal!

Dit is mijn eerste reisverslag vanuit Aruba. Vandaag dacht ik laat ik maar eens beginnen. Vrijdag middag rond 4 uur ben ik veilig geland op Aruba. We hadden die dag een beetje vertraging en helaas was dit niet de eerste keer. Donderdag was de planning om te vliegen dit is ons alleen niet gelukt.

Vrijdag zijn we meteen naar ons appartement gegaan en hebben we een hapje gegeten. Ik voelde me meteen al welkom bij de buren en de rest. Ze zijn allemaal erg spontaan en willen je graag helpen. Toch had ik wel last van de vlucht en was het moeilijk om mijn ogen open te houden.

Als of we hier al weken zijn, zijn we meteen mee gegaan met de buren om iets leuks te doen. Iedereen hier heeft namelijk vakantie en wil iets cools doen. Dit gingen we dus ook doen! In Aruba is 2 maanden geleden een nieuwe natural pool ontdekt. Deze gingen we met z'n alle zoeken. Toe we na lang zoeken het hadden gevonden wilde we er natuurlijk ook in gaan. Dit was een hele opgaven maar we hebben het gedaan. Hiernaar gingen we lekker aan het strand liggen. En ja hooor meteen verbrand haha.

Vandaag stond op de planning een auto huren maar dit is net niet gelukt. We hebben er maar een luier dag van gemaakt. Eerst bij het zwembad geweest en toen naar het strand. Vanavond staat er een stap avond op de planning. Hier heb ik ook wel zin in!

Hopelijk is mijn verhaal een beetje te volgen. En zitten er niet te veel spellingsfouten in.

Doeeeiii


  • 05 Oktober 2015 - 17:35

    Eny:

    He Milou. Mooi verhaal. Ga zo door. Wij vinden het leuk om op te hoogte te worden gehouden. Succes met de auto morgen.

  • 05 Oktober 2015 - 17:54

    Ted:

    Hoi Meiske

    Mooie foto geniet er maar lekker van
    Veel succes verder nog met regelen van een auto

    Doeei Pap

  • 05 Oktober 2015 - 20:22

    Kevin:

    Heeel sussie.

    Super leuk om te lezen hoe je het daar hebt. Hoop dat je snel auto kunt huren heel veel plezier vanavond met de eerste stap avond in Aruba maar dat komt wel goed have fun.

    P.s ik heb het goed kunnen volgen je verhaal hahahaha.

  • 05 Oktober 2015 - 21:55

    Resi:

    Hoi Milou. Ziet er goed uit daar. Fijn dat de reis verder goed is verlopen. Op Maandag stapavond is nie verkeerd - veul plezier! groetjes ook van Stan, Danilo en Iris

  • 06 Oktober 2015 - 22:23

    Saskia:

    Ha Milou, klinkt allemaal goed. Jullie vermaken je wel de komende 4 maanden.
    Veel plezier. Kijk uit naar je volgende verhaal. Doeidoei xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Actief sinds 30 Sept. 2015
Verslag gelezen: 340
Totaal aantal bezoekers 10199

Voorgaande reizen:

25 April 2016 - 25 April 2016

De laatste

01 Oktober 2015 - 09 Februari 2016

Arubaaa

Landen bezocht: