Gewoon weer stage.... - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Milou Eldik - WaarBenJij.nu Gewoon weer stage.... - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Milou Eldik - WaarBenJij.nu

Gewoon weer stage....

Door: Milou

Blijf op de hoogte en volg Milou

13 Januari 2016 | Aruba, Aruba

Heeee lieve lezers,

Hier weer een verslagje vanuit het zonnige Aruba.
Na 3 en halve week niks doen en alleen maar bakken op het strand.
Is mijn gewone leven weer begonnen haha.
Afgelopen woensdag ben ik weer vrolijk van start gegaan met stage.
Super leuk om alle kinderen weer te zien en ze weer les te geven.
Ik maak nu wel wat langere dagen omdat we maar met z'n tweeën zijn. Maar dat vind ik niet erg!
Morgen komen namelijk al de nieuwe stagiaires van uit Nederland.
Twee jongens waar ik het goed mee kan vinden, coole gasten haha.

Maar natuurlijk heb ik ook nog leuke dingen gedaan. Anders zou het wel heel gewoon worden hier op Aruba.
De zaterdag voor stage ben ik nog gaan windsurfen. Wauw wat een coole sport. Het lijkt heeeeel moeilijk om op dat bord te komen. Maar als je het eenmaal door hebt, eitje joh!
Natuurlijk ben ik wel een paar keer gevallen, maar dat houd me niet tegen om nog een lesje te nemen.
Veder heb ik mijn derde duik gehad samen met Maaike. Het was zo mooi echt waar. Er zwommen zo veel scholen vissen voorbij met verschillende kleuren. Helaas heb ik nog geen schildpad gezien die wil ik nog wel graag zien! Maar gelukkig kan dat ook van uit de lucht, dus alle reden om te gaan parasailen.
En de dag er na ben ik vroeg op gestaan om te gaan quad rijden. En niet zo maar ergens maar in het natuurgebied Arikock. Met best wel hoge bergen en paden waar je eigenlijk niet kon rijden. In Arikock is best veel te bezichtigen zoals; grotten, natural pool, vijver met vissen, natural pool 2 en nog veel meer strandjes. Ohjaa en niet te vergeten mega veel cactussen en bomen!
Ik vond het zo cool om op die quad overal heen te crossen.
Door de foto's krijg je misschien een beter beeld van Arikock.

Veeel liefs
Milou

  • 13 Januari 2016 - 19:22

    Hans:

    Ha Milou, nu begin ik toch echt jalours te worden. Ik von dhet al mooi daar maar nu wordt het toch een beetje op een paradijsje te lijken. Die quad is natuurlijk super gaaf en zeker door een ruig gebied als de Arikock.
    Genieten meid, is het enigste wat ik je mee kan geven. Dit nemen ze niet meer van je af!Ik kijk nu al uit nar al je andere foto's. Heel veel plezier nog, geniet van de natuur, de Arubanen en al wat Aruba je te bieden heeft . Groetjes van ons

  • 13 Januari 2016 - 22:50

    Eny:

    He Milou.

    Nou dat zijn weer vette dingen die je hebt meegemaakt.
    Geniet er lekker van meiske.

    Liefs, mama

  • 14 Januari 2016 - 14:58

    Resi:

    Hoi Milou, nou je bent dan wel een natuurtalent bij het windsurfen. Ik heb het weleens anders gezien...
    Wat een stoere "chickies"op de quad ha ha. Ik begin ook echt jaloers te worden als ik al de fotos zie.
    groetjes Resi

  • 19 Januari 2016 - 08:16

    Jileskes:

    Leuk milou je neemt ook nog eens de tijd om eens wat van de natuur te bekijken. Onder water is al heel mooi maar van jullie quad natuur avontuur is ook mooi. Goed zo ga zo door!!!! haha
    groetjes van de Jileskes.

  • 19 Januari 2016 - 19:35

    Ted:

    Hoi Milou
    vet wat jij allemaal kunt en mag mee maken daar in Aruba
    mooie foto's die jullie maken.
    geniet er maar met volle teugen van Meiske

  • 29 Januari 2016 - 10:47

    Fabio :

    ciao Milou, BUONGIORNO from Milaan :) .
    i just spoke with Big Papa Ted which gave us a very nice news . You stay other 3 months 'working' in Aruba :) . Beatrice and Camilla always ask about you and they will be very jelous when tell this evening you stay in Carribean for other 3 months ... like me and Eleonora they would Always leave for a trip .
    i'll show them the pics of the trip and I'm sure they will add a place where they ask they want to go :) .
    hear you soon and enjoy your time !!!!!
    Fabio

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Actief sinds 30 Sept. 2015
Verslag gelezen: 497
Totaal aantal bezoekers 10186

Voorgaande reizen:

25 April 2016 - 25 April 2016

De laatste

01 Oktober 2015 - 09 Februari 2016

Arubaaa

Landen bezocht: