Auto huren! - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Milou Eldik - WaarBenJij.nu Auto huren! - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Milou Eldik - WaarBenJij.nu

Auto huren!

Door: Milou

Blijf op de hoogte en volg Milou

07 Oktober 2015 | Aruba, Aruba

Hoooii Allemaal!!

Leuk om jullie berichtjes te lezen. Hier in Aruba heb ik weer van alles beleefd. Het is nu bij mij 11.22u terwijl ik dit schrijf.

Zondag zijn we dan uit geweest bij de Moemba en the Mil dit was erg leuk. De Moemba is een soort strandtent en is tot 01.00 open van uit daar zijn we door gegaan naar the Mil. The Mil is een tent buiten en daar waait het super lekker dus kun je lekker dansen zonder te zweten. Wel even wennen als je terug komt van stappen rond een uurtje of 04.15u dat het in Nederland 10.15u is en iedereen gewoon naar school gaat. En dat je dan gaat appen om even bij te kletsen terwijl je moet slapen.

Maandag zijn we naar Eagle Beach geweest, wauw wat was dit mooi. Bij de foto's kun je het strand ook zien. Het zand is mega wit en de zee helder blauw. Wel waait de wind er mega hard en ligt het zand dus overal tussen haha. 's Avonds hebben we lekker even een chill avondje gehad. Eerst lekker spaghetti gekookt en daarnaar programma's terug gekeken. Het was nog geen recept uit het boekje maar die komen nog.

Dinsdag gingen we dan eindelijk op pad voor een auto. We wilde eerst bij een bedrijf huren maar die had een wachtrij en moesten tot november wachten. Dit is natuurlijk veel te lang want we beginnen maandag met school. Plan B was huren bij de zelfde man als een mede student en dit hebben we dan ook gedaan. Ik ben meteen een stukje gaan rijden in de auto. Toen ik weg reed kon denk ik iedereen het horen. De koppeling moet je snel oplaten komen en het gaspedaal mega hard in trappen.
Maar we zijn blij dat we een auto hebben en we eindelijk niet meer afhankelijk zijn van de andere. Wel hadden we meteen pech met de auto, komen we thuis van boodschappen bij Superfood. Waar je producten hebt van de Jumbo en ik dus gewoon stroop met Nederlandse kaas kan eten jum jum. Wil ik achteruit parkeren slaat de auto af en krijg ik hem niet meer gestart. Hebben wij weer! Meteen die man gebeld en gelukkig kon die ons helpen. Je raad het al start hij de auto en doet die het weer.
Door dit hele gebeuren hebben we ook mensen ontmoet van 2 appartementjes verder. 3 meiden en 1 jongen hier hebben we gezellig mee gekletst en al meteen plannen gemaakt voor de volgende dag. Namelijk naar de dierentuin gaan en voor €2,50 ben je al binnen met een zakje voer.

Vandaag wordt een leuk dagje dus!

Groetjes en kusjes vanuit Arubaaaa

• 07 Oktober 2015 - 17:43

Nadia:

Wat een leuke blog Milou. Leuk om je verhalen te lezen. Ik ben druk bezig met school en stage en jij viert nog lekker vakantie! Jaloers....
    Maar geniet er van je hebt het verdiend!
    Xxx

• 07 Oktober 2015 - 17:47

Sophie :

Heeey Milow! Wat n avonturen allemaal al haha, meteen de auto kapot! Gelukkig dat ze de auto weer aan de praat hebben gekregen...Veel plezier in de dierentuin! Leuk om naast de appjes al je verhalen te lezen! dikke kus

• 07 Oktober 2015 - 17:56

Eny:

He Milou.

Ik zie wel zo slecht heb je het nog niet en zeker nu je appelstroop heb gevonden. Net als thuis. Boterham met kaas en krut. Leuke auto, nu het eiland gaan verkennen. Gezellig dat je weer andere mensen hebt leren kennen.
    Leuke dag in de dierentuin.

Erg leuk om zo op de hoogte te worden gehouden.

Liefs mama xxxxx

• 07 Oktober 2015 - 19:13

Ted:

Mooie mooie auto Milou
    Dat gaat helemaal goed komen daar bij jullie

• 08 Oktober 2015 - 00:09

Klinkt allemaaal super leuk. En wat leuk dat je meteen nieuwe mensen ontmoet.
    Ik hoop dat de dierentuin geslaagd was. Bij jou is het nu 18u dus misschien ben je er nog wel?

• 08 Oktober 2015 - 00:09

• 08 Oktober 2015 - 00:10

• 08 Oktober 2015 - 15:42

Sophie :

Heee milowww!

Super leuk om te lezen wat je allemaal beleeft! Fijn dat je eindelijk een auto hebt! En 100% zeker dat je wist hoe je met de autopech om moest gaan.. die ervaring heb je al haha! Leuk dat je al zoveel mensen ontmoet en al dingen onderneemt. Geniet nog van deze week voor je aan de bak moet.. gelukkig wel met je vaste ritueel uit nederland :)

Kusjes van ploppie

• 08 Oktober 2015 - 19:23

Jileskes:

Hey miloutje
    Hoe is het, al heimwee haha!!
    Zo te zien in je eerste verslag begin je al aardig te wennen skon.
    Gaat helemaal goed komen. Wij zijn bijna klaar voor festyland. Drie dagen muziek en een paar biertjes drinken, we hebben er zin an!
    Maandag gaat het dus echt beginnen alvast succes maar dat gaat je zeker lukken.
    Groetjes uit het volkelse festyland !
    Anja&Jan Bodie en Fenno

• 08 Oktober 2015 - 22:06

Saskia:

Ha Milou, fijn dat je het zo naar je zin hebt. Leuke auto hebben jullie

• 11 Oktober 2015 - 08:45

Ted:

Hey Milou

Nog lekker uit geweest dit weekeind
    Morgen gaat de stage echt beginnen voor jou succes pappa
    we skypen nog vandaag als we bij Resi zijn Saluto Pappa